Sider

tirsdag 21. februar 2012

Strikkemammaen i huset berre måtte.....

Et stykk sauekostyme, snart ferdig :-)

Når eg fann oppskrifta så berre måtte eg prøve å strikke det kostymet. Ivrig viste eg det til mannen min som kom med denne kommentaren: Ærlig talt, mååå du vere sånn super mamma. Det er jo så mykje enklare å kjøpe ett.

Dessverre klødde det for masse i strikkefingrane til denne mammaen til at eg kunne sjå vekk fra oppskrifta og kjøpe kostyme.

Kjempe fornøgd med at eg har klart å strikke det, oppskrifta var nemlig på engelsk og det her eg aldri prøvd på før. Heldigvis så var det mange flinke rundt om som kunne hjelpe meg, når eg sto fast. Glede meg til å få sydd det sammen og prøvd det på prinsen. Er veldig spent på om han vil ha det på seg. (mammen krysse fingra og tær, det var faktisk litt jobb med det :-/ )


 Ikkje nok med at oppskrifta var på engelsk, ein skulle bruke pinnar nr 15 også. Først tenkte eg, jippi tjukke pinnar = fort gjort. Dessverre oppdaga eg (etter runde 1), at så tjukke pinnar = kjempe tungt og må strikke seint, med mange pauser for ikkje å få senebetennelse = det tok tid :-(
(for ikkje snakke om at eg strikka halve vesten, for å oppdage at eg hadde strikka feil å måtte rekke oppigjen alt = ting tar dobbelt så lang tid)

Mannen i huset hadde berre en ting å seie; ka va det eg sa, det hadde vore såååå mykje enklare å kjøpe ett.
Må vel seie meg enig, irriterande nok, men det er mykje kosligare med heimelaga. Iallefall når ein er ferdig.


Nærbilde av dei strikka ulldottane :-)


Ha ein fin kveld

3 kommentarer:

  1. Glede meg til å sjå den ferdig, såg verkeleg ut som saueull.

    SvarSlett
  2. Bare vent til guttungen får på seg sauekostymet, da blir det nok stum begeistring fra mannen :)

    SvarSlett
  3. Den ble jo heilt fantastisk. Utrolig stiligt. Vær kjempe stolt du som har laget kostyme selv - ikke alle som gjør det. Kjempe flink som har prøvd deg på engelsk oppskrift også. Kanskje det blir flere engelse etterhvert da?

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...