Sider

lørdag 18. februar 2012

Strikkkahue


Trur det var i august i fjor at eg kjøpte eit nøste med raggi garn fra Järbo. Syns det var så fine fargar i det og hadde lyst å strikke ei hue, men dessverre har det blitt liggande. Så kom Pinnekroken med ei ny utfordring "Den stor garnslankingen", og eg var i gang med ei hue til meg sjølv. Mønsteret kom av seg sjølv, siden garnet er fleirfarga.


Hua er allerede tatt i bruk :-)



 

Har du lyst å strikke ei sånn hue så trenger du eit nøste med Raggi garn fra Järbo 100 gram.
Eg brukte pinne nr 4.
La opp 108 masker og strikka 6 omg med to r og to vr.
Så er det berre å strikke r masker til arbeidet er 19 cm
Fell 8 masker jamt fordelt.
Ein omg r masker
Strikk 9 masker r to sammen, repiter omg ut.
Ein omg r masker
Strikk 8 masker r to sammen, repiter omg ut.
Ein omg r masker.
Fortsett sånn med ei rettmaske mindre mellom kvar felling.
Ta tråden gjennom alle maskene og snurp sammen.

Lykke til :-)

Posted by Picasa

8 kommentarer:

  1. Det var ei veldig fin hue, likte godt fargane =)

    SvarSlett
  2. Så fin lue! Kjekt å bruke opp litt garn fra lageret:)

    SvarSlett
  3. Fin hue i fine fargar, godt du har blitt ferdig med nok ein ufo.

    SvarSlett
  4. Stilig lue som du kledde godt! Jeg liker også fargene i lua di. Ha en fin søndag!

    SvarSlett
  5. Fin lue, og så kjekt å lage til seg selv :-)
    Takk for at du deltar i utfordringen vår-

    -Pinnekroken-

    SvarSlett
  6. Kjempefin lue. Morsomt å se Raggistripene "litt mer spredt ut". Det ble kjempefin effekt, synes jeg. Jeg lånte bildet og reklamerte litt for oppskriften din på bloggen til Strikk innom! Håper det er greit. Ellers må du rope. :)

    SvarSlett
  7. Kjempefin lue! Den så veldig god ut :) og takk for oppskrift! Ha en fin dag!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...