Sider

søndag 26. februar 2012

Vår

I dag fikk eg skikkelig vårfølelse, og då måtte vi ta lunsjen ute. Passe vårfriskt og veldig koslig.

Prinsen syns det var kjempe stas å ete egg ute :-)



Litt muffins og kaffi smakte godt det og :-)

Itillegg vart det strikke litt, eg fann nemlig enda eit sånt nøste. Eg var sååå fornøgd når eg hadde strikka opp det andre nøste, til ei lenge planlagt hua. Overraskelsen var derfor veldig stor når eg oppdaga at eg faktisk hadde enda eit nøste av akkurat samme sort. Jaja, kjekt å ha eit skjerf så matche ;-)

Posted by Picasa

3 kommentarer:

  1. Så koselig dette såg ut, godt å se Theo frisk igjen. Her har vi hatt ett "gløtt" av sola, men vet ikke hva som skremte den vekk, og da blir det straks kaldere også. Ha en fin søndag videre. Klem farmor / oldemor :-))

    SvarSlett
  2. Her er det ein som storkosar seg, godt å sjå at han ser frisk ut.

    SvarSlett
  3. Det ser ut som at han stor koser seg:-)
    Her hvor jeg bor har snøklokkene blomstret i noen uker, jeg kan også se at blåveisen har så smått begynt med noen små blåknopper.
    Han en riktig fin uke.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...