Sider

mandag 2. mai 2011

Gaveide til hobbyglade

Av og til syns eg det er vanskelig å komme på kva ein skal gi i gave, derfor tenkte eg å dele ein liten gave ide med dere. Eg syns i allefall det var litt lurt og det virka som mottakaren var enig. Eg bestilde merkelappar fra mina namnband. (trykk på linken så komme du direkte til sida) Har ikkje bilde av lappane eg gav i gave, men har bilde av dei eg bestilde til meg sjølv.


Eg valde å ha bloggadressa mi på mine, men dei som eg gav vekk så var det bilde av et strikketøy og så sto det Håndlaget av (navnet til vedkommende).

Så la eg lappane (50 stk) oppi denne øskje, som eg scrappa litt på. Øskja er også med på Scrappekammeret sin utfordring Alt er lov.



Her ser de inni øskja med lappane oppi.


Må også dele eit lite gullkorn fra bilturen til selskapet i går. Vi kom plutselig på at det sikkert var greit å ha med noko som Theo kan ete. Han tåler ikkje melk og er no så stor at han forstår at kaker osv... er godt. Nonstop er melkefritt og derfor tenkte vi å kjøpe det på veien. Første plassen hadde ikkje nonstop, det var då min kjære kom med ein god ide: Men kan du ikkje berre finne nokon anna, melkesjokolade eller noko??
Meg: Æhhh.... no var jo grunnen til at vi skulle ha nonstop, at Theo ikkje tåler melk, såååååååå.....
Då gikk det opp for han :-) Vi fikk som en god latter :-) Er ikkje så lett altid :-)

Ha en fin dag :-)


2 kommentarer:

  1. Meeen vilken söt liten ask!! Tack för att du deltar hos Scrappekammeret och lycka till!

    Kram
    Linda

    SvarSlett
  2. Lovely altered box... i love it :D

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...