Sider

søndag 15. mai 2011

Pakke i posten

Har vore noko rart med blogger i det siste, og ser at siste innlegget mitt har forsvunne. Legger det derfor inn på ny. Fikk som sagt to pakkar i posten og inni der låg to bøker eg har ønska meg lenge :-)



Glede meg veldig til å strikke fra disse, sjølv om det ikkje blir heilt enda. Vi flytter i morgon :-) Glede meg vanvittig, men litt stress og. Skal legge ut litt bilder av flytteprosessen seinare, men no skal eg ha meg ein liten formiddagskvil mens prinsen sover. Han fann nemlig ut at han hadde lyst å stå opp kl 4 i natt. Kan seie at vi ikkje var heilt enige her, heldigvis sovna han igjen, men det tok si tid. Så kjenner at eg er ganske trøtt i dag.

Ha en fin dag:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...