Sider

torsdag 19. mai 2011

I hus :-)

Då var vi i hus og fått internett igjen. Så då tenkte eg det var på tide å blogge litt igjen. Har fått på plass ein del, men jammen er det ein god jobb igjen å gjere. Lite handarbeid å vise fram, har ikkje hatt tid til å verken strikke, hekle, sy eller scrappe :-/ Jaja, ein dag. Koser meg veldig med å sett ting på plass og lage det koslig rundt oss. Syns huset er heilt fantastisk og nyte dagane. Ganske herlig å bytte ut bilsus med bølgeskvulp :-) Bur fortsatt i byen, ca 5 - 10 min å køyre til sentrum, men skulle ikkje tru det. Har til og med kyr og sauer som går og beiter bak huset :-)



Måtte ta med utsikten fra terassen min og:-) Eit par hus som er litt i veien ;-),  men eg er stor fornøgd. Ein forbedring, har siste 5 åra hatt Haugesunds hovedvei og ein bomstasjon som utsikt. Greit nok for ein periode, men no var eg klar for forandring.


Skal vise litt bilder fra innsida av huset og må berre få litt meir ting på plass først.

3 kommentarer:

  1. Såg riktig så kjekt ut gleder meg til å sjå meir og ikkje minst å komme ned å sjå.

    SvarSlett
  2. betre utsikt der ja =)

    SvarSlett
  3. Så flott at dere har kommet i hus!
    Nydelig utsikt :)

    Ha en flott helg,
    klem

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...