Sider

lørdag 5. mars 2011

God helg :-)



Vil ønske alle sammen ei god helg. I dag hadde eg tenkt å legge ut fine bilder av meg og Theo på tur i Djupadalen, eit kjempe fint turområde i Haugesund, sammen med ei venninne og henna søte prins. Planane vart lagt i går, vi skulle ta med niste, kaffi og kako og berre kose oss. Falsk krupp ødela den planen. Så natt til i dag tilbrakte eg og prinsen min stort sett under eit ope vindauge. Så då tenkte eg at eg måtte vise fram den fine tullipanbuketten som står på bordet mitt istaden :-) Tullipanar er så fint og vårlig.



Ellers har eg komme eit godt stykke på monsterbuksa eg strikker. (Har faktisk klart meg uten mønster så langt og er såå fornøgd med meg sjølv :-) Snart ferdig med den første foten.




Så måtte eg, igjen, berre begynne på en liten ting til :-)
Under kan du sjå ein liten smakebit, vil du vite kva det er må du rett og slett berre følge med vidare ;-)



Då håpe eg at alle får ei fin helg. Her kryssar eg fingrane for at kruppen er over for denne gang. Litt søvn i natt hadde gjort seg.

Posted by Picasa

5 kommentarer:

  1. Krysser fingrene for dere jeg også!
    Monsterbuksa blir jo kjempeflott! Tror jeg må få mamma til å lage en sånn til Simon.
    Jeg setter en 5er på at du strikker julekule i mars ;)

    Klemklem fra Hanne

    SvarSlett
  2. Heisann :)

    Så fine bukså blir da. Glede meg til å se den ferdig :)

    Tulipaner er så fint. Komme skikkelig i vårstemning :)

    Ha ei finfin helg :)

    SvarSlett
  3. Uff da, har lille prinsen hatt falsk krupp igjen. Du får trøste deg med at han vokser det av seg, men det er en mager trøst når det står på.Håper dere har hatt en bedre natt i natt da. Tulipanene var iallefall fine, og det blir nok monsterbuksa også. Er det den samme som den mamma strikket?. Ha en fin helg alle tre. Klem farmor.

    SvarSlett
  4. fine tulipaner ja =) eg trur du strikker monster sokker =)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...