Sider

lørdag 16. april 2011

Krise.... eller??


Vi kjøpte oss nytt teppe for ikkje så lenge siden, ca en mnd, og i kveld skjedde det som ikkje skal skje. Min kjære mann klarte å velte eit heilt glass med solo ned på teppet :-( (Innrømme at eg trudde Theo skulle få den æren) Vel vel, krise er det første en tenker. Eg derimot sa: hent potetmelet. Så tømde eg potetmel over heile soloflekken. Trikset er å dekke heile flekken med potetemel, viktig at en ikkje prøver å tørke vekk det en har sølt først. Så må en la det tørke til neste dag. Då er det berre å støvsuge alt opp, og teppet er like fint :-) Kjempe lurt :-) Så ha alltid potetmel på lur, så slipper en kjedelige flekkar på teppet.


Ellers så har eg faktisk henta fram scrappesakene mine igjen i dag. Å då ser det sånn ut i staua vår :-( Siden scrapperommet mitt no er barnerom så må scrapping foregå i staua, noko som faktisk gjere at det blir litt lite. Syns det er litt kjedelig å dra fram alt, for så å rydde alt ned igjen etterpå. Tar veldig tid, og lettare når alt står framme. (Så ser stoooort fram til eget hobbyrom i huset. Er faktisk berre en mnd til vi flyttar :-) Jippiii!!!! Vel eg fikk scrappa nokon kort eg måtte ha, så eg er fornøgd. Var tomt for batteri på kameraet så bilder av korta får de få sjå en annen gang.

Då må de ha ei god helg. Takk for alle koslige kommentara. Varmer veldig. Tar gjerne i mot fleire ;-)

2 kommentarer:

  1. He he første eg tenkte når eg såg bildet var at det måtte være Theo. Men så lurt med potetmel, det skal eg huske om uhellet er ute her i heimen.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...