Sider

torsdag 9. juni 2011

Barnehue

Då var eg ferdig med hua som passe sammen med skjerfet. Fargane er veldig meg så eg er storfornøgd, like litt duse fargar og ikkje minst lilla. Settet skal gis vekk i gave i dag, men prinsen min var villig modell.


 Hua bakifra, litt baggy, sitte likevel godt over øyrene. Siden det er strikka i alpakka så vart settet ganske så mjukt og godt.


Hekla ein picot kant nede på hua slik at den sto i stil med skjerfet, itillegg hekla eg ein liten blomst til pynt. Både hua og skjerfet er delvis etter oppskrift fra boka "strikk til nøstebarn".


Kunne tenkt meg å lage ein guttevariant av settet en gang, men det får bli mot høsten, har ein liten hærskar av ufoar liggande. Så tenke gjere ferdig nokon av dei først.

Ha ein fin dag.

4 kommentarer:

  1. Eit veldig fint sett og ikkje minst fotomodellen.

    SvarSlett
  2. Oi så flott den lua var :) Hvilke endringer har du gjort i forhold til Nøstebarnlua?

    SvarSlett
  3. Det var utrolig flott, heldige Mona som skal få bruke det :)

    SvarSlett
  4. Helt herligt! :)

    Du har vunnet i give awayen min. trenger en adr :)

    Silje

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...