Sider

søndag 12. juni 2011

På tide

Endelig har eg fått avgårde nokon pakkar, dvs til dei som vann giveawayen min. Det var jammen meg på tide. Vel, flytting og eksamen er nok en gang årsken til forsinkinga. Den første pakken er til ho som vann førstepremie, ei hekla hue (gløymde å ta bilde av den) samt ein liten overraskese.


Den andre var første trøstepremie, som besto av burda kids syark og ein god frukt te fra Amundsen spesial. Den tredje trøstepremien har eg dessverre ikkje fått sendt avgårde enda, men det er faktisk ikkje min feil. Mangle ei adresse, men skal ut på jakt etter den i måra, så eg får sendt avgårde den også.


Så må eg berre legge ut eit bilde av ei gåve eg fikk fra min mann i går :-) Har ønska meg veldig den hobbyboka, og etter å ha bladd i den kan eg seie at den er like bra som eg trudde. Glede meg til å prøve meg på fleire ting i den boka. Boka heiter "Made by me" og inneheld ei knippe av sybloggaranes beste oppskrifter. No er ikkje eg så veldig flink til å sy, men har en plan om å øve.


Må og legge ut to knappar eg fann igjen når eg rydda ut av kassar her om dagen :-) Snella petronella kanppane mine, trur eg har funne ein fin plass å bruke dei.


I måra er planen å få på plass det meste på hobbyrommet mitt, det glede eg meg til :-)
Håpe alle har ei fin pinse.

2 kommentarer:

  1. Kanskje vi får se hobbyrommet ditt, hvis vi er heldige? :)

    SvarSlett
  2. Tusen takk for gaven luen og fruktteen:)
    Har tatt bilde som ligger på min blogg; www.trineaga.blogspot.com

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...