Sider

søndag 26. juni 2011

Hekla sommarhue

Deltar på Pinnekroken sin sommarutfordring med denne hua. Har hekla den med kun fastmasker. (Legger ut oppskrifta etterpå, så følg med.) Har hekla ei ganske så lik tidligare, men fikk spm om eg kunne legge ut oppskrift. Det kunne eg såklart, bortsett fra at eg berre hadde hekla i vei uten å skrive ned kva eg hadde gjort. Denne gangen har eg skrive ned alt (håpe eg). Er uansett mykje meir fornøgd denne gangen enn sist, så var kjekt å lage den en gang til.

Hua sett ovanifra.
Posted by Picasa

1 kommentar:

  1. Takk for at du deltar i utfordringen hos Pinnekroken!

    Kjempefin lue, og supersøt liten gutt :)

    (ps: sjekk kategori før du leverer bidrag neste gang, så kommer alt på riktig plass. Er ikke noe krise, mne blir litt mer oversiktlig for oss ;) )

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...