Sider

mandag 20. juni 2011

Ferie giveaway :-)

I følge kalendaren så skal det vere sommar no, men eg syns iallefall at vi har sett lite til sommar i Haugesund. Kjedelig, men heldigvis masse igjen av sommaren så krysse fingra og tær for sol og varme snart.

Sidan eg studerer deltid så blir det lite tid til å lese skjønnlitteratur til vanlig, men så snart vi har ferie hive eg meg over bøkene. Boka "Saras nøkkel" las eg sist sommar. Ei veldig god bok, men eg las den rett etter at eg hadde fått Theo, og då vart boka litt i sterkaste laget. Boka handle om Vel` d`Hiv, jødearrestasjon i Frankrike, og vi følge blant anna ei ti år gammal jente og hennar liv. (Veldig kort fortalt) Alle burde lese boka, og den er utruleg godt skrive, men som sagt advare mot sterke scener.

Gjenbruk er blitt veldig populært om dagen. (bra er det) Tenkte derfor at eg skulle ha en gjenbruks giveaway. Boka "Saras nøkkel" var som sagt veldig bra, men eg komme ikkje til å lese den igjen, derfor tenkte eg å lodde den ut.
(boka ser ut som ny, einaste som vitne om at den er gjennbruk er eit klistermerke der navnet mitt sto i starten av boka)

Vil du delta er det veldig enkelt:
Legg igjen ein kommentar til dette innlegget og skriv ei bok eller ein forfattar du anbefale.

Håper å sitte igjen med mange gode tips til gode bøker eg kan lese i ferien.
Komme til å dele bok tipsa etter at giveawayen er over.
Du kan delta sjølv om du ikkje har blogg, men då må du legge igjen mailadr slik at eg kan få tak i deg.



Det er ingen krav, men kjekt om du tipsar andre om giveawayen. Enten på bloggen din eller på facebook.
Ha ein fin kveld.
Posted by Picasa

11 kommentarer:

  1. Hørtes ut som ei spennende bok!
    Jeg vil gjerne anbefale deg Jo Nesbø, serien om Harry Hole. Leste den når jeg var på reise i 3 mnd, å ble helt hekta! Spesielt Snømannen var veldig god!

    SvarSlett
  2. Jeg anbefaler Gert Nygårdshaug på det beste! "Mengele zoo" skrevet av han er veldig bra :)
    klem

    SvarSlett
  3. Ei nydelig bok er Drømmehjerte av Cecilia Samartin.

    SvarSlett
  4. Hei, kjære du :)
    Jeg har ikke lest Saras nøkkel, men den står definitivt på lista mi :)

    Selv holder jeg på med Barnepiken/Barnevakten (leser den på engelsk, da heter den The Help). Den er skrevet av Kathryn Stockett og ligger vel på de fleste topp ti-lister hos bokhandlerene om dagen.

    Handlingen foregår i sørstatene i USA, nærmere bestemt i Mississippi da Martin Luther King drev og marsjerte.
    Sitat fra coveret: "Enter a vanished world: Jackson, Mississippi, 1962. Where black maids raise white children, but aren´t trusted not to steal the silver."

    Svært fengende, jeg er ikke ferdig enda, men merker at jeg svært gjerne vil la familien dra til Legoland mens jeg koser meg med bok i sofaen ;)

    Klemklem,
    Hanne

    SvarSlett
  5. Har du lest Boktyven? Den kom for ett par år siden og gjorde stort inntrykk på meg :)

    Hanne

    SvarSlett
  6. Og nå når du er mamma, MÅ du bare lese Anne Lindmo og Helle Vaaglands bok "Heia Mamma". Tjihi, tar de flese situasjoner helt på kornet. Lett og ledig sommerlektyre.


    Ja, jeg elsker også å lese ;)

    H

    SvarSlett
  7. Det er så mange fine bøker, men jeg vil anbefale "Vi skal bare ut og reise" av Eli Sol Vallersnes. En bok til ettertanke :)

    SvarSlett
  8. Eg held på med serien Fjellroser av Laila Brenden, veldig bra.

    SvarSlett
  9. Eg har lese Sarahs nøkkel nylig, den var utruleg sterk!!

    Så eg treng ikkje vere med i trekningen, for boka står alt i hylla mi. Mene g vil gjerne tipse deg om The Help/Barnevakten som noen nevnte her. Den er god.

    Og Huset ved moskeen.

    Flere anbefalinger:
    Water for Elephants
    Øya eller Hjemkomsten
    The forgotten garden

    ( Jeg leserofte på engelsk men bøkene er jo på norsk og )

    SvarSlett
  10. Lese bøker som eg likte so godt før, har blitt dårlig prioritert dei siste åra, so har ikkje so mange nye anbefalinga og komme med.

    Men boka Maskeblomstfamilien er ein av dei beste bøkene eg har lest.

    Bøkene av Marian Keyes likte eg og veldig godt, lett underholding

    SvarSlett
  11. Jeg kan anbefale
    Korrigeringer av Jonathan Franzen
    Å telle duer av Marie-Sabine Roger
    Og ja, det er såååå mangen flotte bøker der ute, men det hadde blitt en himla lang anbefalingsliste ...
    Gjenbruks give away er faktisk en genial ide ! Jeg er veldig gjerne med på trekningen :D

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...