Sider

lørdag 18. juni 2011

Besøk

Siste dagane har vi hatt koslig besøk her av min farmor og tante. Skikkelig koslig, vi har nytt masse god kaffi, kaker og skravla ein heil del. På shopping har vi vore og, siden det er prikkedagar i Haugesund, har det vore mange gode tilbud. Blant anna på ein sybutikk, der eg fikk tak i stoff (25 kr meteren) som eg skal sy vimpel til prinsen min. Glede meg.



Her er Theo og Oldemor (Mola)



Theo og tanta mi :-)


No har besøket reist igjen :-( og eg skal ha mi første ettermiddagsvakt etter ein lang mammapermisjon, litt spent. Glede meg, men kjenne eg grue meg litt og, redd eg ikkje huske det eg skal. Føler eg har vore så lenge vekke.

Ha ei fin helg.
Posted by Picasa

3 kommentarer:

  1. Hei :) Du finner helt sikkert bruksanvisning til din maskin, jeg googla navnet på min + manual, og da fikk jeg flere muligheter :) lykke til!

    SvarSlett
  2. Så fine bilder, riktig så koseleg såg det ut.

    SvarSlett
  3. Her var det ingen sure miner. Blidere unge tror jeg du må lete langt etter. Han var bare helt herlig, og jeg har storkosa meg. takk for fine dager til dere alle tre. Stor klem farmor/ oldemor

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...