Sider

fredag 3. juni 2011

I litteraturens tegn

På bloggen de små tingene i livet, er det gavedryss i litteraturens tegn. Som den bokormen eg er måtte eg bli med :-) Leser for tida Øya av Victoria Hislop. Fantastisk bok, eg dessverre har brukt litt for lang tid på. Sånn er det når ein må prioritere eksamenslesing, men anbefale boka på det varmaste. Fengande, varm, god, trist, spennande, rett og slett ein skikkelig koseroman.

Måtte berre snike inn to blider av dei fantastisk, fine pionane mine. Dei er så fine, blir heilt glad av å sjå på dei. Gjennom siste innspurt i eksamenslesinga har dei stått på kjøkkenet, var der eg satt og skreiv, og gitt meg masse glede. No, når eksamen er over, har eg flytta dei til staua.

Ha ein fin og litterær kveld/natt:-)
Posted by Picasa

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...