Sider

tirsdag 21. juni 2011

Når en malemester maler....

tar ho først et par gamle knagger ....

 

og legger dei på plenen med ei avis som underlag.
(Eg må innrømme de, i min iver etter å male knaggane, tenkte eg berre å ta dei utanfor, på asfalten og spraymale i vei.
Heldigvis så nevnte eg det for min mann at eg ville spraymale dei og han sa: "Du har ikkje tenkt gjere det på asfalten utanfor vel??" Eg vart no litt satt ut og svarte så fint; æhh...mmmm..tja, njo...kanskje.
Fikk då til svar at eg MÅTTE gå på plenen, og når eg begynte å spraymale såg eg kvifor.


Vinden blåste malingen litt andre plassa enn kun på knaggane. Ein plen kan ein berre klippe, men asfalten hadde blitt vanskligare å få rein. (tihii...kan ikkje tenke på alt vel hihi..)

Å ja, alle jenter/damer med respekt for seg sjølv og sin kvinnelighet maler i fotsid sommerkjøle :-)
(eller er så innpulsive at ein ikkje tar seg tid til å skifte ;-) men det seie vi ikkje høgt gjer vi vel?? )

Iallefall, knaggane vart kvite. Veldig fornøgd. No ligg dei til tørk i garasjen og der må dei ligge ca 24 timar. Så tenkte eg å ta eit pussepapir og pusse bitte litt enkelte plassar. For eg vil ha dei litt sånn vintage/shabby chic.


Nærbilde :-)



Malingen eg brukte.

Ha ein fin kveld, og bli gjerne med på ferie giveawayen min. Så sist innlegg og gi meg eit boktips så er du med i trekningen av boka "Saras nøkkel"
Posted by Picasa

2 kommentarer:

  1. Det var godt Thomas fekk stogga deg, hadde vore trasig med malinggris på asfalten. Lurt å spraymåle, vart veldig fine i kvitt. Eg har fått bilda på e-posten, var kjempefine.

    SvarSlett
  2. Hehe, det høres ut som en helt vanlig dag her hos oss! Jeg løper ut full av iver, med han hastende bak meg som dobbeltsjekker og spør og graver om hvordan jeg skal gjøre det og alt jeg må passe på :p

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...