Sider

mandag 27. juni 2011

Mandagstema

Petunia har "Zoom in" som sitt mandagstema, og her er mitt bidrag.
Var ute på tur med Theo i dag, og der møtte vi nokon "sultne" og nyskjerrige sauar. Når eg kom heim og kikka på bilda vi hadde tatt oppdaga eg at sauen geipa :-)

Theo syns ikkje det gjorde noko at det regna. Då var det jo tusenvis av dammar å hoppe i, greit å sjekke om det nye regnsettet holdt mål. (Noko det faktisk gjorde, ikkje dårlig med tanke på at han ikkje berre hoppa med stupte (bokstavlig talt, om en det vart et magaplask) ned i dammane)



Ha ein fin kveld og ikkje gløym giveawayen min med mulighet til å vinne deg ferielesestoff :-)

Posted by Picasa

6 kommentarer:

  1. Så fin Theo var i nytt regntøy, og jammen trengs det også. Du slapp å vente til han begynte i barnehagen før han fikk brukt det. Idag har jeg ringt stoffbutikken som vi var på, og bestilt mer stoff. Ha en koselig kveld. Klem farmor.

    SvarSlett
  2. Snakk om stilig type, det flotte regnsettet og matchande gummisko og sydvest. Likte sauebildet ditt.

    SvarSlett
  3. Kjempefine bilder!:) Jeg ønsker deg en kjempefin mandags kveld, og ei kjempefin uke!:)

    SvarSlett
  4. Underbara bilder!
    Lille Theo är ju bara sååå söt i sitt regnställ och matchande gummistövlar :)
    Ha de gott!

    SvarSlett
  5. hehe, likte den gjeipande gjeita og theo var jo stilig i nye regnklede =)

    SvarSlett
  6. Hvis alle på Vestlandet kjøper nytt regntøy, tror du ikke at finværet kommer da??
    Herlig bilde av sauen der!! :P tilbake til den!!!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...